Vysílání řidičů dle silničního balíčku - nákladní a autobusová doprava (webinář)

Ujistěte se, že vysílání řidičů podle silničního balíčku probíhá bez rizik – praktické tipy, IMI, evidence a zkušenosti z kontrol v EU.

Podrobné informace

vlaky eu, cz

Od února 2022 platí změny v evropské legislativě, tzv. silniční balíček. Ten zásadním způsobem ovlivňuje mezinárodní dopravu a přináší také nová pravidla pro vysílání pracovníků a dodržování zahraniční minimální mzdy. Vyslaným pracovníkem je zaměstnanec dočasně vyslaný na území jiného členského státu EU, aby tam vykonával práci – a to se plně týká i řidičů silniční dopravy.

V praxi se stále častěji setkáváme s kontrolami zaměřenými právě na dodržování pravidel vysílání řidičů. Probíhají jak na hraničních přechodech (např. mezi ČR a Rakouskem), tak při běžných silničních kontrolách napříč EU. Běžné jsou i korespondenční výzvy dopravcům k doložení splnění povinností. Za porušení pravidel padají vysoké pokuty.

Zopakujte si spolu s námi, co všechno je potřeba v mezinárodní dopravě při vysílání pracovníků dodržet, a seznamte se s praktickými zkušenostmi z kontrolní praxe.

 

Pro koho webinář je? 

Pro dopravce, personalisty, dispečery, vedoucí provozu a všechny, kteří řeší vysílání řidičů v mezinárodní nákladní či autobusové dopravě.

 

Co se dozvíte? 

  • jak pracovat s rozhraním IMI

  • jak probíhají kontroly a následná dožádání dokladů, jaké jsou termíny a požadavky

  • jak správně vést evidenci pracovní doby při vysílání řidičů

  • kde hledat informace o odměňování v jednotlivých státech

  • praktické zkušenosti z kontrol v EU

 

Jak dlouho webinář trvá? 

9:00 - 10:30

 

Jak to vlastně funguje?

  • V den webináře klikněte na odkaz JOIN WEBINAR v emailu, který vám od nás dorazí.
  • Budete vyzváni ke stažení aplikace GoToWebinar (není třeba se registrovat a doporučujeme se připojovat pár minut před začátkem webináře)
  • Po spuštění aplikace se ocitnete v čekací místnosti, vyčkejte, než webinář začne.
  • Na začátku webináře vás seznámíme s aplikací. Na svých obrazovkách uvidíte náhled prezentace, kameru prezentérů a panel nástrojů.
  • Účastníci webinářů mají kamery nedostupné, mikrofony jsou automaticky vypnuté, můžete se však přihlásit o slovo přes panel nástrojů a budete vyzváni k hovoru.
  • Komunikace však probíhá nejen přes mikrofon, ale také nám můžete psát v průběhu své dotazy či náměty na další webináře.

 

Platba za webinář

Vzhledem k online provedení bude všem, kdo se přihlásí na webinář, vystavena zálohová faktura. Tu bude nutné zaplatit před konáním webináře.

 

Dotazy

  • Máte-li již nyní dotazy, zasílejte je na skoleni@cesmad.com a my je zodpovíme během webináře.

 

UPOZORNĚNÍ:

Aplikace GoToWebinar je celá v anglckém jazyce a připomínkové emaily s odkazy budou chodit v kombinaci českého a anglického jazyka.

Ti z vás, kdo angličtině moc nerozumí, se nemusíte ničeho bát. Spustit a obsluhovat aplikaci je velmi snadné.

V případě obtíží se na nás můžete samozřejmě obrátit.

Termín: 20.01.2026
Začátek školení: od 9:00 hod.
Místo konání: ONLINE, ONLINE, GO TO WEBINAR, 0, Zobrazit na mapě
Organizátor/kontakt: Školicí středisko

E-mail: skoleni@cesmad.com
Cena: 1 900,00 Kč (s DPH 2 299,00 Kč) Zeptejte se nás
Cena pro členy: 1 900,00 Kč (s DPH 2 299,00 Kč) Přihlásit se

E-shop