Režim práce řidiče (webinář)

Získejte rychlý a srozumitelný přehled nejnovějších změn v pravidlech dob řízení a odpočinku řidičů – prakticky, stručně a s okamžitým dopadem na vaši praxi.

Podrobné informace

Evropská pravidla pro dobu řízení, bezpečnostní přestávky a odpočinek řidičů prošla v posledních letech zásadními změnami. Novelizace nařízení č. 561/2006 EU, 165/2014 EU a navazujících českých předpisů přinesly nové povinnosti, úlevy i praktické situace, ve kterých je snadné se ztratit. Tento webinář vám pomůže zorientovat se v aktuálních pravidlech a vyvarovat se chyb při plánování doby řízení řidičů.

Pro koho webinář je?

Webinář je určen dopravcům, dispečerům, personalistům i řidičům, kteří chtějí mít jistotu, že plánují a vyhodnocují dobu řízení podle aktuální legislativy.

Co se dozvíte?

  • přehled změn nařízení č. 561/2006 EU a nařízení č. 165/2014 EU a data jejich  účinnosti
  • provázanost nařízení EU a vnitrostátních předpisů, tj. zákona č. 111/1994 Sb. a vyhlášky č. 478/2000 Sb.
  • nově stanovené výjimky v nařízení č. 561/2006 EU
  • změny dob řízení a odpočinku:
    • běžné a krácené týdenní doby odpočinku, náhrady
    • možnosti dojezdu před týdenním odpočinkem
    • odpočinky na trajektu
  • záznam překročení hranic u analogových a digitálních tachografů
  • praktické příklady

Jak to vlastně funguje?

  • V den webináře klikněte na odkaz JOIN WEBINAR v emailu, který vám od nás dorazí.
  • Budete vyzváni ke stažení aplikace GoToWebinar (není třeba se registrovat a doporučujeme se připojovat pár minut před začátkem webináře)
  • Po spuštění aplikace se ocitnete v čekací místnosti, vyčkejte, než webinář začne.
  • Na začátku webináře vás seznámíme s aplikací. Na svých obrazovkách uvidíte náhled prezentace, kameru prezentérů a panel nástrojů.
  • Účastníci webinářů mají kamery nedostupné, mikrofony jsou automaticky vypnuté, můžete se však přihlásit o slovo přes panel nástrojů a budete vyzváni k hovoru.
  • Komunikace však probíhá nejen přes mikrofon, ale také nám můžete psát v průběhu své dotazy či náměty na další webináře.

 

Platba za webinář

Vzhledem k online provedení bude všem, kdo se přihlásí na webinář, vystavena zálohová faktura. Tu bude nutné zaplatit před konáním webináře.

 

Dotazy

  • Máte-li již nyní dotazy, zasílejte je na skoleni@cesmad.com a my je zodpovíme během webináře.

 

UPOZORNĚNÍ:

Aplikace GoToWebinar je celá v anglckém jazyce a připomínkové emaily s odkazy budou chodit v kombinaci českého a anglického jazyka.

Ti z vás, kdo angličtině moc nerozumí, se nemusíte ničeho bát. Spustit a obsluhovat aplikaci je velmi snadné.

V případě obtíží se na nás můžete samozřejmě obrátit.

Termín: 26.02.2026
Začátek školení: 9:00 hod.
Místo konání: ONLINE, ONLINE, GO TO WEBINAR, 0, Zobrazit na mapě
Organizátor/kontakt: Školicí středisko

E-mail: skoleni@cesmad.com
Cena: 2 400,00 Kč (s DPH 2 904,00 Kč) Zeptejte se nás
Cena pro členy: 2 400,00 Kč (s DPH 2 904,00 Kč) Přihlásit se

E-shop