Zvládání komunikace se zákazníkem, zvládání změny a krize

Kurz z cyklu školení Akademie manažerské psychologie I.

Podrobné informace


Pro koho je kurz určen?

  • Chcete si osvojit znalosti a techniky z oblasti psychologie, které lze využít v každodenním pracovním procesu?
  • Chcete na vlastní kůži absolvovat rozvojový kurz s množstvím praktických rad, doporučení a získaných dovedností?

 

Co máme pro vás připraveno? 

Metody řízení vztahu se zákazníkem a techniky komunikace.

  • se zákazníky se musíme naučit dlouhodobě vycházet a udržet si dobrý vztah
  • představíme si principy tzv. proklientské komunikace
  • typy klientů, jejich potřeby a možnosti volby komunikace
  • obtížné situace - jak na ně reagovat, modelové situace
  • jak neztratit klienta pro společnost a zároveň zvládnout „sám sebe“, své emoce a stresovou situaci jako takovou
  • interní zákazník – kolegyně/kolega, kterému pomáháme s pracovním úkolem, např. komunikace řidič a dispečer, vedoucí a pracovník
  • tematické oblasti: principy vztahu se zákazníkem; efektivní komunikace; komunikace při stresových událostech a v časovém tlaku; vnitrofiremní komunikace

 

Řízení změny a krizový management z pohledu psychologie.

  • neustálé změny se staly součástí mnoha pracovních odvětví, přirozenou reakcí lidí na změny bývá vzdor
  • člověk se přizpůsobuje pomaleji, než se od něj očekává
  • psychologie řízení změny z pohledu vedení firmy a zároveň z pohledu zaměstnance, resp. jeho reakce na změnu, úskalí sdělování změn zaměstnancům
  • přijímat změny z pozice zaměstnance se dá naučit, reálné příklady
  • zásady pozitivní psychologie a s ní související otevřená komunikace
  • krizový management, jeho úskalí a možnosti zvládání pohledem psychologie
  • tematické oblasti: řízení změny; přijetí změny; změna jako krize versus změna jako možná příležitost
neplatný termín

E-shop