Pro koho je kurz určen?
- Chcete si osvojit znalosti a techniky z oblasti psychologie, které lze využít v každodenním pracovním procesu?
- Chcete na vlastní kůži absolvovat rozvojový kurz s množstvím praktických rad, doporučení a získaných dovedností?
Co máme pro vás připraveno?
Metody řízení vztahu se zákazníkem a techniky komunikace.
- se zákazníky se musíme naučit dlouhodobě vycházet a udržet si dobrý vztah
- představíme si principy tzv. proklientské komunikace
- typy klientů, jejich potřeby a možnosti volby komunikace
- obtížné situace - jak na ně reagovat, modelové situace
- jak neztratit klienta pro společnost a zároveň zvládnout „sám sebe“, své emoce a stresovou situaci jako takovou
- interní zákazník – kolegyně/kolega, kterému pomáháme s pracovním úkolem, např. komunikace řidič a dispečer, vedoucí a pracovník
- tematické oblasti: principy vztahu se zákazníkem; efektivní komunikace; komunikace při stresových událostech a v časovém tlaku; vnitrofiremní komunikace
Řízení změny a krizový management z pohledu psychologie.
- neustálé změny se staly součástí mnoha pracovních odvětví, přirozenou reakcí lidí na změny bývá vzdor
- člověk se přizpůsobuje pomaleji, než se od něj očekává
- psychologie řízení změny z pohledu vedení firmy a zároveň z pohledu zaměstnance, resp. jeho reakce na změnu, úskalí sdělování změn zaměstnancům
- přijímat změny z pozice zaměstnance se dá naučit, reálné příklady
- zásady pozitivní psychologie a s ní související otevřená komunikace
- krizový management, jeho úskalí a možnosti zvládání pohledem psychologie
- tematické oblasti: řízení změny; přijetí změny; změna jako krize versus změna jako možná příležitost