Zvládání komunikace se zákazníkem, zvládání změny a krize

Kurz z cyklu školení Akademie manažerské psychologie I.


Pro koho je kurz určen?

  • Chcete si osvojit znalosti a techniky z oblasti psychologie, které lze využít v každodenním pracovním procesu?
  • Chcete na vlastní kůži absolvovat rozvojový kurz s množstvím praktických rad, doporučení a získaných dovedností?

 

Co máme pro vás připraveno? 

Metody řízení vztahu se zákazníkem a techniky komunikace.

  • se zákazníky se musíme naučit dlouhodobě vycházet a udržet si dobrý vztah
  • představíme si principy tzv. proklientské komunikace
  • typy klientů, jejich potřeby a možnosti volby komunikace
  • obtížné situace - jak na ně reagovat, modelové situace
  • jak neztratit klienta pro společnost a zároveň zvládnout „sám sebe“, své emoce a stresovou situaci jako takovou
  • interní zákazník – kolegyně/kolega, kterému pomáháme s pracovním úkolem, např. komunikace řidič a dispečer, vedoucí a pracovník
  • tematické oblasti: principy vztahu se zákazníkem; efektivní komunikace; komunikace při stresových událostech a v časovém tlaku; vnitrofiremní komunikace

 

Řízení změny a krizový management z pohledu psychologie.

  • neustálé změny se staly součástí mnoha pracovních odvětví, přirozenou reakcí lidí na změny bývá vzdor
  • člověk se přizpůsobuje pomaleji, než se od něj očekává
  • psychologie řízení změny z pohledu vedení firmy a zároveň z pohledu zaměstnance, resp. jeho reakce na změnu, úskalí sdělování změn zaměstnancům
  • přijímat změny z pozice zaměstnance se dá naučit, reálné příklady
  • zásady pozitivní psychologie a s ní související otevřená komunikace
  • krizový management, jeho úskalí a možnosti zvládání pohledem psychologie
  • tematické oblasti: řízení změny; přijetí změny; změna jako krize versus změna jako možná příležitost

Nabídka školení




Termín Název školení Místo konání Cena (Kč bez DPH)*  
11.03.2020 Zvládání komunikace se zákazníkem, zvládání změny a krize Ústí nad Labem 7800 / 6800 (Kč bez DPH)*
15.04.2020 Zvládání komunikace se zákazníkem, zvládání změny a krize Kosmonosy - Mladá Boleslav 7800 / 6800 (Kč bez DPH)*
21.04.2020 Zvládání komunikace se zákazníkem, zvládání změny a krize Ústí nad Labem 7800 / 6800 (Kč bez DPH)*
28.04.2020 Zvládání komunikace se zákazníkem, zvládání změny a krize Liberec 7800 / 6800 (Kč bez DPH)*
05.05.2020 Zvládání komunikace se zákazníkem, zvládání změny a krize Kosmonosy - Mladá Boleslav 7800 / 6800 (Kč bez DPH)*
13.05.2020 Zvládání komunikace se zákazníkem, zvládání změny a krize Liberec 7800 / 6800 (Kč bez DPH)*
02.09.2020 Zvládání komunikace se zákazníkem, zvládání změny a krize Kosmonosy - Mladá Boleslav 7800 / 6800 (Kč bez DPH)*
06.10.2020 Zvládání komunikace se zákazníkem, zvládání změny a krize Ústí nad Labem 7800 / 6800 (Kč bez DPH)*
15.10.2020 Zvládání komunikace se zákazníkem, zvládání změny a krize Liberec 7800 / 6800 (Kč bez DPH)*
03.11.2020 Zvládání komunikace se zákazníkem, zvládání změny a krize Kosmonosy - Mladá Boleslav 7800 / 6800 (Kč bez DPH)*
12.11.2020 Zvládání komunikace se zákazníkem, zvládání změny a krize Liberec 7800 / 6800 (Kč bez DPH)*
18.11.2020 Zvládání komunikace se zákazníkem, zvládání změny a krize Ústí nad Labem 7800 / 6800 (Kč bez DPH)*

* Cena základní/cena pro členy ČESMAD BOHEMIA. U školení ADR konečná cena závisí na zvoleném typu a rozsahu kurzu - viz detail školení.

E-shop