Kurz je orientován na rozvoj obecných znalostí a dovedností v řízení a managementu a znalostí v oblasti marketingu včetně jejich aplikace na odvětví silniční dopravy. Je určen manažerům dopravních firem na jednotlivých úrovních řízení firmy. Cílem kurzu je zajistit aktuální znalosti a praktické dovednosti pro provoz a řízení dopravní firmy ve vzájemných souvislostech tak, aby byl efektivní přípravou na zkoušku odborné způsobilosti oprávněných osob podle směrnice č. 98/76/EC, resp. zákona č. 111/1994 Sb.
Co se na kurzu dozvím?
1. den: Řízení dopravní firmy
- základní principy řízení firmy - řízení lidských zdrojů,
- podpora a rozvoj řídící způsobilosti vedoucích pracovníků
- efektivní hodnocení ke zvyšování výkonnosti
2. den: Marketing v dopravní firmě
- aplikace marketingu v dopravě,
- marketingový plán,
- marketingové analýzy a strategie,
- marketingový mix