Jak rychle a snadno vyřešit pojistné události (webinář)

Podrobné informace

nehoda kamionu

 

 

Obsahem webináře bude:

  • Na co si dát pozor při uzavírání pojistné smlouvy a to jak z hlediska náhrady škody, ale i pojistného plnění.
  • Doporučený postup pro rychlé vyřešení a vyplacení pojistné události.
  • a další rady a doporučení...

 

Co všechno se dozvíte?

 

  • Vznik pojistných událostí (dopravní nehody, technické poruchy vozidel, nekvalitně provedené opravy, použití náhradních dílů a pod.)
  • Kalkulace nákladů na opravu poškození
  • Postup při opravě poškození s ohledem na řešení pojistné události
  • Postup při řešení problémů týkajících se neuznání reklamace, krácení, nebo odmítnutí pojistného plnění
  • Způsoby a obecně uznávaná metodika při posouzení rozsahu provedené opravy
    • Zda rozsah a náklady na opravu odpovídají opravě poškození
    • Zda rozsah opravy a náklady na opravu odpovídají potřebě výměny konkrétních dílů
    • Zda byly použity vhodné a potřebné díly a zda byl použit správný postup při opravě
  • Použití náhradních dílů při opravách souvisejících s pojistnými událostmi
    • Originální díly, díly srovnatelné kvality, repasované díly
  • Záruční podmínky na opravy související s likvidací pojistných událostí

Jak to vlatně funguje?

  • V den webináře klikněte na odkaz JOIN WEBINAR v emailu, který vám od nás dorazí.
  • Budete vyzváni ke stažení aplikace GoToWebinar (není třeba se registrovat a doporučujeme se připojovat pár minut před začátkem webináře)
  • Po spuštění aplikace se ocitnete v čekací místnosti, vyčkejte, než webinář začne.
  • Na začátku webináře vás seznámíme s aplikací. Na svých obrazovkách uvidíte náhled prezentace, kameru prezentérů a panel nástrojů.
  • Účastníci webinářů mají kamery nedostupné, mikrofony jsou automaticky vypnuté, můžete se však přihlásit o slovo přes panel nástrojů a budete vyzváni k hovoru.
  • Komunikace však probíhá nejen přes mikrofon, ale také nám můžete psát v průběhu své dotazy či náměty na další webináře.

 

Platba za webinář

Vzhledem k online provedení bude všem, kdo se přihlásí na webinář, vystavena zálohová faktura. Tu bude nutné zaplatit před konáním webináře.

 

Dotazy

  • Máte-li již nyní dotazy, zasílejte je na skoleni@cesmad.com a my je zodpovíme během webináře.

 

UPOZORNĚNÍ:

Aplikace GoToWebinar je celá v anglckém jazyce a připomínkové emaily s odkazy budou chodit v kombinaci českého a anglického jazyka.

Ti z vás, kdo angličtině moc nerozumí, se nemusíte ničeho bát. Spustit a obsluhovat aplikaci je velmi snadné.

V případě obtíží se na nás můžete samozřejmě obrátit.

Termín: 04.11.2020
Začátek školení: 10:15 hod.
Místo konání: ONLINE, ONLINE, GO TO WEBINAR, 0, Zobrazit na mapě
Organizátor/kontakt: Školicí středisko

Tel.: 241040108
Fax: 241040180
E-mail: skoleni@cesmad.com
Cena: 1 500,00 Kč (s DPH 1 815,00 Kč) Zeptejte se nás
Cena pro členy: 1 500,00 Kč (s DPH 1 815,00 Kč) Přihlásit se

E-shop