Zvládání psychické zátěže a stresu

Jak si udržet zdraví v podmínkách neustálého tlaku pracovních požadavků?

Stres 2

 

Pro koho je kurz určen?

  • pro všechny, kteří mají zájem se svým stresem pracovat
  • nacvičíte si přirozené techniky zvládání stresu, které vám mohou pomoci snížit absenci a udržet dlouhodobý stabilní pracovní výkon

 

Tři kroky pro zdraví, které se na kurzu naučím:

"Mysl a tělo jsou jedno"

  • Ukážeme si, jak prožívaná psychická zátěž ovlivňuje naše tělesné pochody.
  • Co můžeme sami udělat, abychom minimalizovali dopad stresu na naše zdraví?
  • Zkusíme si zkrácenou psychodiagnostiku v oblasti stresu ve vlastním životě pomocí standardizovaných metod.
     

Moje stresy aneb jak jsem na tom „já sám“

  • Jak silné jsou naše vlastní přístupy k náročným životním situacím?
  • Na čem by možná bylo dobré zapracovat?
  • Naučíme vás klíčové strategie zvládání psychické zátěže a stresu, které používají úspěšní (a zdraví) manažeři.
     

Jak rychle „dobíjet baterie“ po náročných situacích

  • Co prokazatelně pomáhá lidem, kteří pracují v náročných profesích nebo prožívají náročné životní období?
  • Použijeme zkušenosti z práce s manažery, záchranáři a onkologickými pacienty.
  • Základní metody nejsou náročné na osvojení, z představené nabídky si každý vybere pro něj nejvhodnější.

 

Lektor:         PhDr. Ing.  Martin Pospíchal

 

 

K TOMUTO TÉMATU NENÍ V SOUČASNÉ DOBĚ NAPLÁNOVÁN KONKRÉTNÍ TERMÍN

E-shop