Zkušený dispečer: Jednání se zákazníkem (odborný kurz)

Tvorba pravidel pro zákaznickou komunikaci a firemní kulturu

Podrobné informace

tahač


Pro koho je kurz určen?

  • dispečerům a vedoucím dopravy, celým pracovním skupinám
  • posílíme osobnostní dovednosti vedoucí k zdravé zákaznické komunikaci a zdravým obchodním vztahům
     

Jak dlouho kurz trvá: 2 dny
Kondiční tréninkový a koučovací program.


Co je cílem kurzu?

  • komunikační styly jednotlivců
  • neformální zákaznická komunikace
  • tvrdý rozměr komunikace – pravidla, normy, požadavky za účelem ekonomického přínosu
  • pozitivní slovník, neurolingvistické programování
  • obchodní asertivita servisních profesí, odlišnosti od občanské asertivity
  • techniky neverbální komunikace
  • silné stránky jednotlivých účastníků
     

Co se na kurzu dozvím?

  • Co se děje v naší skupině z hlediska komunikace?
  • Co prožívám, jak se cítím při zákaznické komunikaci, jaké to má příčiny?
  • Jsem si vědom své role v zákaznicky orientované společnosti?
  • Co nás odlišuje a co nás spojuje se zákazníky?
  • Jaké dosahujeme reálné výsledky a jaký je náš pracovní potenciál?
  • Co budu dělat v komunikaci jinak, jakou uplatním psychohygienu?

 

neplatný termín

E-shop