Akademie manažerské psychologie (cyklus)

Komplexní rozvojový kurz aplikované psychologie

balónky


Pro koho je kurz určen?

  • Chcete si osvojit znalosti a techniky z oblasti psychologie, které lze využít v každodenním pracovním procesu?
  • Chcete na vlastní kůži absolvovat rozvojový kurz s množstvím praktických rad, doporučení a získaných dovedností?

 

Co máme pro vás připraveno?                                                              

1. MODUL                                                                                       13. března 2018

Zvládni sám sebe
Budování psychické odolnosti a stressmanagement.

  • možnosti udržení našeho zdraví (psychického i tělesného) v podmínkách neustálého tlaku na vysoký pracovní výkon
  • teoretická východiska (psychika, tělo a pracovní zátěž) a možnosti jejich aplikace v reálném pracovním prostředí
  • jak zvládnout dlouhodobou zátěž + naši reakci v náročných a stresových situacích
  • jak „nevybouchnout“ a udržet konstruktivní komunikaci, ale přesto si následně najít cestu pro uvolnění
  • připomeneme si techniky práce s časem a jejich nenásilné zapojení do každodenní pracovní praxe, techniky zvládání stresu prokazatelně pomáhají ke zlepšení zdravotního stavu, pocitu osobní pohody a pracovní výkonnosti
  • tematické oblasti: stres a co o něm dnes víme; působení psychické zátěže na naše tělo; možnosti budování psychické odolnosti; zvládání náročných situací; zásady práce s časem a vlastní energií během dne

                                                                                  

2. MODUL                                                                                       10. dubna 2018

Zvládni vybrat dobrý tým
Výběr zaměstnanců a tvorba fungujícího týmu.

  • fungující tým je tvořen jednotlivci a každý z nich může svým přístupem prospět celku, nejde vždy jen o dosažení stanovených cílů
  • pracovní skupina je také místem, kde dlouhodobě trávíme velkou část našich dnů
  • z pohledu vedení firmy: spokojení pracovníci jsou výhodou – pracují samostatně, jsou motivovaní a mají nižší absence
  • z pohledu zaměstnance: pracovní skupina s dobrou atmosférou je místo, kde rád tráví svůj čas
  • možnosti moderní psychologie, které využívá v oblasti výběru členů skupiny a jejich motivace
  • principy fungování ideální pracovní skupiny z pohledu komunikace a možnosti, které máme pro posílení týmového ducha
  • tematické oblasti: psychologické metody výběru zaměstnanců; principy motivace; budování fungujícího týmu                                                       

 

3. MODUL                                                                                       19. června 2018

Zvládni požadavky náročných zákazníků
Metody řízení vztahu se zákazníkem a techniky komunikace.

  • se zákazníky se musíme naučit dlouhodobě vycházet a udržet si dobrý vztah
  • představíme si principy tzv. proklientské komunikace
  • typy klientů, jejich potřeby a možnosti volby komunikace
  • obtížné situace - jak na ně reagovat, modelové situace
  • jak neztratit klienta pro společnost a zároveň zvládnout „sám sebe“, své emoce a stresovou situaci jako takovou
  • interní zákazník – kolegyně/kolega, kterému pomáháme s pracovním úkolem, např. komunikace řidič a dispečer, vedoucí a pracovník
  • tematické oblasti: principy vztahu se zákazníkem; efektivní komunikace; komunikace při stresových událostech a v časovém tlaku; vnitrofiremní komunikace

                                                   

4. MODUL                                                                                       18. září 2018

Zvládni změny a krize
Řízení změny a krizový management z pohledu psychologie.

  • neustálé změny se staly součástí mnoha pracovních odvětví, přirozenou reakcí lidí na změny bývá vzdor
  • člověk se přizpůsobuje pomaleji, než se od něj očekává
  • psychologie řízení změny z pohledu vedení firmy a zároveň z pohledu zaměstnance, resp. jeho reakce na změnu, úskalí sdělování změn zaměstnancům
  • přijímat změny z pozice zaměstnance se dá naučit, reálné příklady
  • zásady pozitivní psychologie a s ní související otevřená komunikace
  • krizový management, jeho úskalí a možnosti zvládání pohledem psychologie
  • tematické oblasti: řízení změny; přijetí změny; změna jako krize versus změna jako možná příležitost

                                                           

5. MODUL                                                                                       23. října 2018

Zvládni svou pracovní kariéru
Pocit pracovní spokojenosti a jak ho dosáhnout.

  • pracovní kariéra je v myslích mnoha lidí zakořeněna jako neustálé stoupání ve firemní hierarchii, neměnit může být také strategií kariéry
  • loajalita a setrvání na pozici je oceňována daleko více
  • rozhodnutí setrvat na stávající pozici a prohlubovat svoje znalosti, dovednosti a expertní úroveň se dnes velmi cení a může naplňovat
  • využití psychologie při rozvoji silných stránek a posílení chybějících kompetencí při změně pracovní náplně i při setrvání na současné pozici
  • otázka motivace ke změně, co nás vnitřně tlačí a jaké jsou spouštěče našich rozhodnutí pro změnu kariéry
  • otestujeme vlastní pracovní motivaci
  • tematické oblasti: pracovní kariéra; pocit spokojenosti a jak ho dosáhnout; silné stránky a chybějící kompetence

                                                           

6.  bonusový MODUL v terénu                                               22. - 23. listopadu 2018

Zvládni používat to, co ses na kurzu dozvěděl
Aplikace poznatků manažerské psychologie v praxi.

  • poznatky moderní psychologie, psychologie jako věda a její aplikace na lidský element
  • psychologie jako univerzální věda
  • psychologické znalosti můžeme aplikovat na sebe sama
  • věnováno aplikované manažerské psychologii v její podstatě, pro vedení ostatních a vedení sebe sama směrem k určeným cílům
  • jak známe sami sebe? jak dokážeme motivovat sebe a ostatní? jak dokážeme komunikovat s ostatními? vést je a být jim příkladem?
  • není důležité jen to, co říkáme, ale i jak to říkáme
  • vlastním stresem a nervozitou můžeme ovlivnit fungování a atmosféru celé pracovní skupiny
  • to co jsme se naučili, znovu propojíme a vyzkoušíme v konkrétních situacích
  • jak nenásilně „propašovat“ do našich každodenních životů nabyté vědomosti
  • tematické oblasti: shrnutí manažerské psychologie; možnosti a limity její aplikace; vlastní zkušenost

 

Jak dlouho kurz trvá?

  • 5 x jednodenní kurz + 1 x dvoudenní kurz ZDARMA

 

Jak se rozloučíme?

  • po absolvování prvních pěti bloků akademie je účastník přizván k závěrečnému dvoudennímu bloku, který je zdarma
  • závěrečný bonusový blok procvičuje v reálné praxi nabyté znalosti

 

 

Nabídka školení




Termín Název školení Místo konání Cena (Kč bez DPH)*  
13.03.2018 Akademie manažerské psychologie (cyklus) Praha 4 23000 / 18000 (Kč bez DPH)*

* Cena základní/cena pro členy ČESMAD BOHEMIA. U školení ADR konečná cena závisí na zvoleném typu a rozsahu kurzu - viz detail školení.

E-shop